FANDOM

Ironhide, Prime Takımının 2.Lideri ve silah uzmanıdır. O Dünya'ya ilk gelen Autobotlar'dan biridir. Ironhide, kızgın kişiliğinin altında çok yufka yürekli bir Autobot'tur. O Sentinel Prime tarafından öldürülmüştür. Ama KSI'ın Hong Kong Savaşı sonrasındaki geri döndürme protokolü ile geri döndürülmüştür.

"Şanslı günündeymişsin serseri !"
- Ironhide'dan Sam'e

Biyografi Edit

Kişilik Edit

Ironhide, oldukça merhametli ve iyi kalpli bir Autobot'tur. Ama bu özelliğini saklamak için çok kaba ve sert davranır. Yine de Ironhide'ın dostları için yapamayacağı şeyler yok gibidir. O aynı zamanda gücü ve silahları ile hava atmaya bayılır. Ironhide aynı zamanda komik bir kişiliğe sahiptir. Onun bir başka önemli özelliği ise en az Optimus Prime kadar inatçı olmasıdır.

Güçler ve Yetenekler Edit

Güçler (Özel) Edit

Süper Transformer Fizyolojisi: Ironhide, normal bir Transformer'ın sahip olduğu tüm güçlere ve yeteneklere sahip olmakla birlikte özel güçlere de sahiptir.

Gelişmiş Transformer Gücü: Ironhide, en güçlü Transformerlar'dan biridir. O normal bir Transformer'ın çalışarak ulaşabileceği güçten çok daha fazlasına sahiptir. Ironhide'ın gücü maksimum Transformer gücü ile normal bir Prime arasındadır.

Gelişmiş Transformer Dayanıklılığı: Ironhide, normal bir Transformer'dan daha dayanıklıdır. Bumblebee'nin ayaklarını koparan füzeler ona önemli bir zarar vermemiştir. Ama onun zarar görmemezliği, Sentinel Prime'ın pas silahı ile aşılabilir. Onun dayanılılığı maksimum Transformer dayanıklılığı ile normal bir Prime arasındadır.

Gelişmiş Transformer Silahları: Ironhide, bir silah uzmanı olarak çok gelişmiş silahlar üretmiştir. O bu silahları ile Megatron'un bile zarar görmemezliğini kırabilir.

Güçler (Transformer Güçleri) Edit

Transformer Hızı: Her ne kadar bu özelliğe sahip olsa da Ironhide, Transformerlar içinde yavaş sayılabilecek bir Autobot'tur.

Araç Moduna Dönüşme: Ironhide istediği 2.moda dönüşebilir.

Araç Modu Tarama: Ironhide, istediği aracı tarayıp ona dönüşebilir.

Teknolojik Aletler ile Bağlantı: Ironhide bu özelliğini kullanarak internetten insan dillerini öğrenmiştir.

Çabuk Öğrenme: Ironhide internetten dünya dillerinin hepsini bir dakikadan kısa sürede öğrenmiştir.

Silah Üretimi: Ironhide, bu özelliğini en çok kullanan Transformerlar'dan biridir.

Rejenerasyon: Ironhide, Mısır Savaşı'ndaki bombalamada kaybettiği silahlarını tekrar üretmiştir.

Yetenekler Edit

Zeka: Ironhide, dahi bir silah uzmanıdır.

Dövüş Taktikleri Uzmanı: Ironhide, dövüş taktiklerinde oldukça iyidir. Bunu gücü ile birleştirince karşısında çok az kişi durabilir.

Silah Uzmanı: Ironhide, Cybertron'daki her silahı en ince ayrıntısına kadar bilmektedir. Ayrıca o Dünya'ya geldiği zamanda oradaki silahlar hakkında pek çok şey öğrenmiştir. O her türlü silahı, her türlü silaha çevirebilir, çok kısa zamanda en ince özelliğine kadar o silahı öğrenebilir ve hasarlı silahları tamir edebilir. O Cybertron'un en iyi silah uzmanıdır.

Zayıf Noktaları Edit

Soğuk: Her ne kadar oldukça dayanıklı olsa da Ironhide'ın zarar görmemezliği yeterince soğuk ile kırılabilir.

Sıcak: Her ne kadar oldukça dayanıklı olsa da Ironhide'ın zarar görmemezliği yeterince sıcak ile kırılabilir.

Hız: Ironhide'ın yavaşlığı onun bir zayıf noktasıdır.

Dostlar ve Düşmanlar Edit

Also on FANDOM

Random Wiki