FANDOM

Bumblebee, Optimus Prime'ın en çok güvendiği askeridir. O çok dürüst, cesur ve dost canlısıdır. Bumblebee, cesareti yüzünden ses kutusunu kaybetmiştir. Ama Ratchet sonradan onu tamir etmiştir. Bee genç bir Autobot olmasının yanında yaşına göre olgun kararlar verebilir. Ama yaşından dolayı bazen duygusal ve inatçı davranabilir.

"Bir şeye ihtiyacın olursa uzakta değilim Sam."
-Bumblebee'dan Sam Witwicky'ye

Biyografi Edit

Cybertron'da Edit

Geçmiş Edit

Bumblebee, yaklaşık 10.000 yıl önce Cybertron'da, Allspark tarafından yaratılan 2. Nesil Autobotlar'dan biridir. O aynı zamanda Cliffjumper'ın ikizidir. Bumblebee, Optimus Prime ile tanışmadan önce Simfur Tapınağı'nda korumalık yapmıştır.

Optimus Prime ile Tanışma Edit

Bumblebee, Megatron'un emri altında, Ark Takımı'nda çalışmaya başlayınca Optimus Prime ile tanıştılar. Bumblebee kısa sürede Optimus ile arkadaş oldu. Bumblebee, Ark Takımı, Megatron'un ve Optimus Prime'ın tarafına ayrılırken Optimus Prime'ın tarafını seçti

Dünya'ya Yolculuk ve Allspark Edit

Bumblebee, İç Savaş sırasında Allspark'ı korumakla görevliydi. Bir gün Megatron Allspark'ı kaçırmaya geldiğinde ve onu yerinde bulamadığında Bumblebee'ye onun yerini söylemesini emretti. Ama Bee, Allspark'ın yerini söylemedi ve cesaretinin bedeli olarak sesini ve kolunu kaybetti. Daha sonra Ratchet onun kolunu tamir etti. Ama sesinin büyük bir kısmını tamir edememişti. Daha sonra iyileşen Bumblebee, Optimus Prime'ın emri altındaki bir grup Autobot ile birlikte Dünya'ya, Allspark'ı bulmaya gitti.

Kişilik Edit

Bumblebee çok dost canlısı bir Autobot'tur. Dünya'ya gelir gelmez Sam Witwicky ile dost olmuştur. O aynı zamanda oldukça cesur ve inatçıdır. Megatron, ondan Allspark'ın yerini öğrenmek istediğinde canı pahasına Allspark'ın yerini söylememiştir ve ses kutusunu kaybetmiştir. O aynı zamanda oldukça duygusaldır. Que öldürüldüğü zaman oldukça üzülmüş ve Soundwave, onun kafasına silah dayadığında gözlerinin içine bakan Sam'e duygulu bakmıştır. Genç yaşının yüzünden Bee her zaman doğru kararlar veremese bile önemli kararlarda her zaman ciddidir. Mesela Optimus Prime yokken takımı bir arada tutmayı çok güzel başarmıştır. O aynı zamanda çok neşeli ve enerji doludur. Mesela Sam ve Carly romantik anlar yaşarken anı bölüp evlilik müziği çalmış ve birkaç dişlisini yüzük niyetine onlara vermiştir.

Güçler ve Yetenekler Edit

Güçler (Özel) Edit

Süper Transformer Fizyolojisi: Bumblebee, normal bir Transformer'ın sahip olduğu tüm güçlere ve yeteneklere sahip olmakla birlikte özel güçlere de sahiptir.

Süper Transformer Hızı: Bumblebee, robot modundayken bütün Transformerlar'dan hızlıdır. O aynı zamanda araç modunda birkaç ekleme ile ses hızından hızlı gidebilir.

Görünmezlik: Bumblebee, Stealth Mod'da iken görünmez olabilir.

Güçler (Transformer Güçleri) Edit

Transformer Gücü: Bumblebee, ufak boyutuna rağmen normal bir Transformer kadar güçlüdür. O kendinden daha iri Decepticonlar ile başa çıkabilir. Normal bir Transformer, Dünya'daki en güçlü canlı türlerinden bile daha güçlüdür.

Transformer Dayanıklılığı: Bumblebee, normal bir Transformer'ın dayanıklılığını taşımaktadır. Hiçbir insan silahı bir Transformer'a zarar veremez.

Araç Moduna Dönüşme: Bumblebee, her Transformer gibi araç modlarına dönüşme yeteneğine sahiptir.

Araç Modu Tarama: Bumblebee, bu yeteneğini en çok kullanan Transformerlar'dan biridir. Her Transformer araç modu tarama özelliğine sahiptir.

Teknolojik Aletler ile Bağlantı: Bumblebee, ses kutusu arızalı olduğu için bu yeteneğini en çok kullanan Autobot'tur. O genelde radyo üzerinden konuşur. Daha sonra Ratchet, onun ses kutusunu tamir edince Bumblebee konuşma özelliğini geri kazanmıştır.

Çabuk Öğrenme: Bumblebee, her Transformer gibi bir şeyi bir kere dinlemek/izlemek/görmek ile öğrenebilir.

Silah Üretimi: Bumblebee her Transformer gibi vücudundan silahlar üretebilir.

Rejenerasyon: Her Transformer gibi Bumblebee, bu güce sahiptir. Mission City Savaşı'nda ayakları kopan Bumblebee, sonradan ayaklarını geri kazanmıştır. Ama o bu yöntemle hasarlı ses kutusunu iyileştirememiştir.

Limitli Uçma: Bumblebee, her Transformer gibi uçma gücüne sahiptir. Ama daha bu özelliğine hakim değildir.

Yetenekler Edit

Dövüş Sanatları Bilgisi: Bumblebee, dövüş sanatlarında iyi sayılacak bir Autobot'tur. Ama Drift veya Crosshairs seviyesinde değildir.

Zeka: Bumblebee, zeki bir Autobot'tur. Optimus Prime yokken takıma gayet iyi bakmıştır.

Zayıf Noktaları Edit

Soğuk: Bumblebee'nin zarar görmemezliği yeterince soğuk ile kırılabilir.

Sıcak: Bumblebee'nin zarar görmemezliği yeterince sıcak ile kırılabilir.

Dostlar ve Düşmanlar Edit

Dostlar Edit

Also on FANDOM

Random Wiki